BERUBAHHH ! -.-"

Berubah & berubah && berubah .
Aku berubah kann ? Dari segi percakapan aku dgn korang .
Dari cara aku dgn korang , lg apee ? Ape lg yg aku berubah skg ?
Aku pun tahu aku berubah . Aku pun perasan tuu & aku tak menafikan benda tuu .
Tp aku tak tahu lha ape punca aku jd mcm tuu .

TAK PAYAH NAK SALAHKAN ORANG LAIN LHA KALAU AKU BERUBAH -.- !

Yeaa aku tahu , korang risaukan aku kann ?
Korang abaikan jea lha perangai aku dekad korang eh .
Lgpun aku pun dah jarang tegur korang kan .
Dah jarang lepak dgn korang kan .
Dah tak share story aku dgn korang kan .
Kalau tegur pun mcm kadang kadang jea kann .
Sorry lha kalau korang terasa dgn perangai aku .
Entah lha , aku tak tahu nak kata ape doe .

Perubahan yg mendadak kan ? HAHA ;')
Banyak benda yg aku lalui tahun 2011 neh .
Korang tak rase ape yg aku rase .
AKU KEHILANGAN ORANG YG PALING AKU SAYANGGG !!
Korang ade rase mcm tuu ? Tak kan ?
Aku tak boleh nak luah dkad korang sbb aku tahu aku akan nangis punye .
Aku tak kuat . Aku perlukan masa weh .
Aku perlukan masa utk terime semua benda neh .
Even semue benda neh dah berlalu beberapa bulan yg lepas , tp susah doe utkk aku terime .
" DEA " jea lha yg paling paham aku , " DEA " jea lha yg paling care pasal aku .
" DEA " jea lha tempat aku bermanje , " DEA " jea lha tempat aku luah bende yg aku tak puas haty .
Tup tup dea dah takde ! Perit doe hidup neh .
Sape jea yg kesah pasal aku kalau bukan " DEA " ?
Parents aku tak layan aku mcm tuu weh . TAK LANSUNGGG !
Aku dapat rase semue bende dekad " DEA "
Sbb " DEA " aku belajar berdikari .
Sbb " DEA " aku pandai kemas rumah + pandai bab bab memasak .
Semue sbb " DEA " weh .
Aku pendam sorang sorang . Aku tak reti nak luah dekad orang .
Aku malu doe kalau korang tengok aku nangis , aku tak boleh lha .

*puas haty dgn penjelasan akuu ? Hope tak tanye dah kenape aku berubah .

End by me ;)