Jom main hujan lagi nak ? Hihi ^^v

Hi readers ;> Assalamualaikum ^^v Okay lama sudah aku abaikan blog nih >< Terasa malas doh nak update , Hihi korang tak marah kan ? ;> Okay nak cerita time aku hangout hari Rabu lepas . Hihi tengok wayang cite Journey 2 - The Mysterious Island dgn membe-2 Ansa ;> Layan jelah sbb cite tuh memang best punn ^^v Pastu nak jumpa Napie tapi hujan , Hahha then ajak jumpa depan KTV ;> Time nak gerak sana tuh hujan dah lebat gila -,- But kitorang decide redah jelah sbb nak jumpa Napie kan ? :D Hihi habis basah baju and paling kesian dekat my biyy sbb rambut dia dah serabai , hahahha :D Sokaylah tapi bestlah dapat mandi hujan :DD Hihi then baliklah sbb dah pukol 6 time tuh . Okay pastu balik berdua jeh dgn Ansa smpai lah KL Sentral . Masuk kl sentral tuh orang usha pelik sbb kitorang basah kuyup kod , hihihi >< Jgn lah gelak dohhhh !! Layan jelah cite aku kay ? And then beli tiket pastu terus balik ;> Nak cerita yg Selasa tuh tarikh 24 , kitorang dah genap 4 bulan . Sesape yg ada FB aku tahu lah kod sbb aku ada update status pasal nih . Hihi saje jeh nak kasi kecoh ^^v Tapi before that ada gaduh dgn dia -,- Masing-2 tak puas hati and nasib baik dia slowtalk dgn aku , Hihi so dah okaylah en ? :D Okay thanks biy , Iloveyouuu :-* Thanks read <3 Byebyeeeeeeeeee ! ;>