Cinta zaman sekolah tak bawak kemana pun ;'>

Hi assalamualaikum ;>  Readers, korang sihat? Sorry lama tak updated blog, takde benda yg best pun dlam life aku ni, so abaikan jelah. Nak cerita yg relay aku dgn Ansa dah tamat .___. Sejujur-jujurnya aku sedih. Yeah aku tak sangka yg dia buad aku caniy ;'> Aku rasa korang tak perlu tahu kod, tak penting pun. Nak tahu, bila aku cite kat membe aku en sume tak pecaya doh  ><' Then bila dorang tanya aku sedih ke tak, aku hanya mampu gelak. Haha bukan happy ke apa tapi entahlah. Dalam hati aku, aku sorang je yg tahu. Aku yg rasa ;'>  So aku tak perlu kod nak nangis depan dorang. Paling terasa bila Ansa cakap, ustaz cakap cinta zaman sekolah ni tak bawak kemana pun, tak bawak kahwin. Whoahhhhh! Ayat mendalam gila doh. Mcm dy tuju kat aku je. Aku paling ingat ayat tu doh. Bila duduk sorang-2 mesti teringat punya lah. Okay sue, chill chill ;'> It's over sue, sedar diri sikit! Lepas ni aku nak tukar link blog, haha kalau boleh taknak tukar :3 Tp nty dy cakap aku perasan pulak kan?! Takpe aku sedar aku ni siapa ^^v Okay chauww! *HeartBroken*