best lha semalam :D

semalam aku dan rakan rakan pergi HOSPITAL AMPANG PUTERI .
heeeee :) kitorang melawat khalis a.k.a bestie terhebat aku .
dea sakit kod . berkaitan usus . kena buat operation .
so kitorang yg baik haty neh pergi lha melawat .

*aku nak cerita dari mula aku bangun pagi sampai lha aku tidur .



bangun pagi dalam pukul 7 . heeee :) awal kann ?
hahaha , aku ada training hoki lha doe pukul 8 .
tu aku bangun awal drpd biasa .
kitorang main game kod hary tu . heeee :)
best doe . kitorang masuk team allen .


dalam pukul 11 lebih baru habis . then lepak kejap dekat kedai .
diorang nak makan . so , aku temankan jela .
sampai rumah tu pukul 12 .
tiba tiba mama suruh aku tolong dea masak .
adoyy ! aku dah lha nak cepat . grrrr -.-
takpe takpe , sabar dulu . aku tolong kupas bawang jela .
hehe :D lepas tu terus lari masuk bilik air .


then siap siap . lepas tu call salam tanya mcm mana nak pergi sana naik train .
*takde org nak hantar -.-
dah siap tu suruh taufiq hantar sampai ktm .
terus beli tiket pergi kl sentral lepas tu naik lrt pergi klcc .
dah sampai klcc call salam sbb kitorang tak reti naik bas .
*sakai kan kitorang ? naik bas pun tak reti . hahaha . kesah pulak aku kan .
salam suruh kitorang naik bas pergi AMPANG POINT .
adoyy ! sabar jela .
time dekat ampang point , aku call dea tanya dekat mana .
dea suruh kitorang pergi kfc .
hm , gerak jela .
dekat sana jumpa dea dgn fatah .
adoyy ! nama pelik pelik jea , hahahah ^.^


duduk kejap , lepas tu blah pergi hospital lha kan .
dah masuk wad khalis neh , kitorang bersalam salaman .
mcm biasa lha kan ? :D lepas tu borak borak .
eh , dekat sana aku & ilya selalu bergaduh .
mentang mentanglha ada salam tolong backup dea . hahaha .
semoga korang berbahagia :)

dalam wad tu cakap pun kena slow . erhhhhh , tension jea -.-
so kitorang lepak kafe . hahahha . habis masa dekat sana .
memang kita buat kafe tu mcm kedai mamak lha kan ? heeeeeee :)
pukul 4.30 hantar khalis masuk wad dea .
hahahah , lepak kejap .
then , bersalam salaman nak balik .
erhhhh , berat haty doe nak tinggal dea sorang sorang .
korang tinggalkan aku dgn dea kejap . takpe lha kan .
borak berdua dgn dea kejap . itu pun salam kacau .
hahahah , siot jea , pengacau betul :P


dekat bawah tu hujan pulak .
lepak kejap lha doe . nyanyi nyanyi .
jd makin lebat doe , hahahha .
lama sikit tu baru reda . so blah jela kan ? apa lg .
kitorang balik , erhhh penat gila doe .
dekat kl sentral , fuhhhh ! sesak gila bhai .
orang balik kerja kitorang baru nak balik rumah , mmg terbaik lha kan .


sampai rumah dah pukul 8 suku . rehat kejap .
lepas tu mandy dan tidurrrrrrrr :)

end by me ;)