*tak tahu nak letak title ape , sorry !

Hey hey :D hee , lama doe tak update blog . Dekat 2 minggu dah .
Hee , actually aku rasa malas gila nak update benda neh .
Dan , aku takde story kod ? Haha , malas nak share .
So , hary neh aku luangkan lha sikit masa utk berblog-ing :)


Hary neh sekolah *mcm biase jea .
Aku pergy sekolah pukul 9 , tahuu ? Hahaha .
Malas gila kod nak pergi awal -.-'
Kena beratur lg , dgr announcement , bla bla bla .


Dah sampai sekolah tuu , aku nampak EN.HERMAN dgn EN.TARMIZI *guru disiplin* dekat depan pejabat sekolah -.-
Dah pandang pandang . Adoyy ! Buad tak tahu jea lha . Haha .
then nak masuk kelas tu , nampak cikgu maths aku .
Hm , membebel lha cite dea ^_^ hee .
Pastu , eyja lha perli perli aku . Siot betul lha .
*eyja : kau bajet neh sekolah swasta kea ?
*aku : sukati aku lha . Aku yg bayar yuran .
Hahaha . Ikut suka aku lha weh . Mcm menyusahkan korang pulak kan .


Study science mcm biase . Habis class tu lepak bilik kebudayaan .
Hahaha , malas study bi . Mengantok + bosan .
Then , senior semua ajak turun foyer . Ada practice for minggu sejarah .
Kitorang pun ape lg ? Turun jea lha .
Sampai balik kod kitorang dekat situ :)


Aku dgn haziq pergy lha beli makanan dekad kantin .
Lapar kod , hee . Pastu lepak bilik kebudayaan lg .
Sampai lha pukul 5.30 baru nak balik rumah .
Fuhhh ! Best gila doe td dekad dlm bilik tuu .
Sumpah doe , tak tipu punya ^_^
Hahaha .



End by me ;)