dua puluh dua februari

heyy , tahu apa jadi dgn tarikh tuu ? heeeeeee :) birthday aku lha weh .
smart tak tarikh tuu ? hahahahha :DD actually aku dah terkena dgn budak sekolahhh .
erhhhhhhhhh -.- siot betul lha . okay , start cerita .
mula mula , mereka (budak kelas + senior) cakap ada kebudayaan so aku pun apa lg kan ? stayback lhaa .
mereka cakap nak makan dekat luar . erhhh , aku time tu malas gila nak keluar sbb sakit perut . eheh :)
lepas tu pujuk memujuk pulak ajak aku makan dekat luar . sbb sayang membe punya pasal aku pun join lha dorang . huuuuuuuu ^_^
time dekat kedai makan , tiba tiba fafa bawak keluar canon dea . aku dah pelik kod .
rajin pulak budak neh bawak camera pergi sekolah ? abaikan jea lha .
so kitorang makan makan , borak borak dan snap pic .
mcm biasa jea lha kan . buat aktiviti harian . takde yg berubah pun .
bila dah blah dari kedai (ontheway balik sekolah) , mereka nyanyi lagu HAPPY BIRTHDAY :)
*malu malu .
 tiba tiba fafa panggil : sue !
aku pun pusinglha belakang . kau nak apa ?
erhhhhhhhh , dea baling tepung , ishhhhhh . tak sukaaaa ! masuk mulut aku weh .
bengang doe time tuu . babi betul lha . lepas tu kena telurrrr !
euwwww , busukk !
lepas tu diorang buat pengakuan yg kebudayaan takde sebenarnya . grrrrrrrrr . tension !
mamposlha korang , hahahahhah .

end by me ;)